Skräppost

Jag orkar nästan aldrig kolla min mail eftersom den ständigt och jämt är full med skräppost. Så idag satte jag mig och öppnade varje mail och tryckte på länken avregistrera/avanmäl. Det tog tid men nu är det gjort och jag hoppas verkligen att skräpposten minskar nu! :)

Har precis duschat och ska ta o se om jag kan få nåt litet vettigt gjort idag även om det är tveksamt. :)

Igår vaknade jag 07:25 och såg att jag hade en förfrågan om jag kunde jobba 8-12. Jag svarade på smset och klev upp o borstade tänderna. 07:35 gick jag ut genom dörren och var på väg till jobbet.. jag stressade som en galning, försökte vakna och försökte att inte känns någon hunger. Gissa om jag var trött på jobbet? Jag fattade typ ingenting om vad som skulle göras - kände mig som ett fån! Men det gick ju bra ändå :)

Har varit trött idag också.. sådär överdrivet trött som man kan bli i perioder.. så tror det är dags att strunta i väckarklockan någon morgon och ge mig själv en äkta sovmorgon!

ha det bra!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0