Lovely

Jag va lite orolig att det inte skulle bli nå jobb den här veckan men nu har jag lyckats haffa kvällspasset idag (16:00-21:00)! Jag lovar att: - I need it! Skulle verkligen behöva jobba skit mycket nu för att komma ikapp mig med ekonomin som är katastrofal.. känns skönt iaf att det kommer komma in lite pengar på kontot nästa månad så man kan börja betala sina egna räkningar åtminstone! Skönt för Jacke också att ha lite pengar kvar efter alla räkningar är betalda. :)

Va även in o deklarerade idag och såg att jag ska få tillbaka cirka 2800 på skatten - GÖTT! :) Det kommer man behöva i början av juni... :)
Hoppas jag får jobba mycket i april, helst hela påsken, så man får hyffsad lön i slutet av maj. Jag o Elina har surrat om att jag o Jacksson ska åka ner till dom då eftersom jag fyller år och Elina fyller en vecka senare. Skulle va gött att fira födelsedagarna tillsammans! Saknar faktiskt Elina lite nu då dom är i Thailand.. så van att surra med henne hela dagarna.. Men hoppas innerligt att dom har det underbart! :)

Nu ska jag gå o handla lite och sen ska jag ta o duscha o göra mig klar så jag slipper stressa sen i eftermiddag.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0