Hallåja.

Idag har jag faktiskt något roligt att berätta! (för en gångs skull)
Klinkret ligger på golvet i hallen och det ser riktigt bra ut, Jacke och hans pappa har kämpat på bra. Ska ta nån bild på det sen och lägga upp åt er..

Jag o Jacksson har blivit förkylda men jag har bestämt mig för att ignorera förkylningen så länge som möjligt, jag snyter mig när det behövs (hela tiden) men annars har jag valt att låtsas att jag är frisk. Tror det är bäst så!
Jacke har inte riktigt lika lätt för det där med inställningen som jag har. Han har hakat upp sig och påpekar både titt som tätt hur jobbigt det är o andas, "snoret rinner eller så är det täppt", " börjar få ont i halsen", "huvudvärken börjar komma", "är jag varm?".. ja ni fattar. Och jag har ingenting emot att han känner så, han kanske är sjukare än vad jag är och det kan jag inte säga nåt om. Men jag ska säga er att det faktiskt är svårt att slå bort allt han säger utan att börja känna efter lite själv men med viljestyrka så går det mesta. :)

Nu ska jag äta lite frulle och sen ska jag göra mig ordning för ett informationsmöte på arbetsförmedlingen, roligare saker har man gjort! :)

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0