Härliga skog!

Har varit hos mamma i Utanede nu sen i torsdags och det har varit härligt! Idag bär det dock av hem till Sundsvall och vardagen igen! :)

I fredas fyllde Sara 24 år och när vi satt nere på Holmsta med "gubbarna", mamma och Barbro så föreslog mamma att jag och Sara skulle åka till Sollefteå o gå på krogen! Sagt och gjort - fasen va kul vi hade! Vi som inte ens känner varandra, träffades i princip för första gången, vi skrattade oavbrutet, dansade som galningar och tjatade på studenterna! Tack Anders för att du skjutsade oss och höll oss sällskap. :)

I lördags var det gäddtävliing i Stugun på dan som jag o mamsen inte va på för vi va i Sundsvall och hämtade Bosse som ska bo här uppe i Utanede nu. Däremot på kvällen så åkte vi upp till Stugun för där spelade Smalare än Thord. Och jäklar vilket drag det var - vi dansa och hade kul! :) Ska jag rabbla vilka vi var som åkte i Sunes minibuss upp? ... Ja okej då! Det var jag, mamma, Lars, Sune, Sara, hennes två kusiner från Göteborg och Saras pappa Reine som körde.

Som sagt, det har varit riktigt givande att vara här uppe. Dessutom en massa frisk luft. Jag och mamma har varit i stugan i Norrsjön och fixat och i söndags tog vi en promenad med hundarna ner på Edset.

Nu ska jag inte skriva mer. Men jag kan säga att jag känner mig utvilad och nöjd med att fått ny energi genom att vara här uppe i skogarna.

Ha en fortsatt bra dag! :)

Ps. Idag har min telefon kommit så jag ska hämta ut den, ska bli grymt kul med en ny leksak! :P

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0