SNART

Snart är helgen på jobbet gjord vilket är så grymt skönt för imorgon efter jobbet beger vi oss söderut på semester! Ser så sjukt mycke fram emot de så ni kan inte fatta tror ja :)

Idag är jag dessutom jäkligt stolt över min sambo! Jag har jobbat 7-21 med fyra timmar ledigt mitt på dan, då på dom timmarna, sov jag en stund och sen hjälpte jag Jacke att starta igång i tvättstugan. Men sen när jag dragit på jobbet så har han skött tvättstugan, dammsugit, plockat undan i hela lägenheten. Dessutom ska jag berätta att han kom o hämta mig på jobbet o skjutsade dit mig på timmarna jag va ledig så ja skulle slippa cykla när jag är så trött! Är han inte underbar så säg? :)
Ikväll har vi packat färdigt nästan allt förutom de vi behöver imorgon och pratat lite om hur veckan ska bli.. Så härligt! :)

NU bör jag sova men ska nog mysa lite med sambon först!

Som ni kanske förstår kommer ja inte blogga nåt på en vecka nu.. Så ha det gött!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Trodde det var självklart att sambon också ska städa :S inget att vara stolt över..

2010-07-27 @ 15:57:33
Postat av: Mysan

Jo självklart är det så att sambon ska hjälpa till hemma, man delar ansvaret, jag håller med! Men han har ju varit bortskämd nu i nästan ett år då jag varit hemma hela dagarna och han har jobbat. Då känns det självklart att jag tagit hand om hela hushållet då han dragit in pengarna :)

Så jag är stolt nu att han hjälper till trots att jag skämt bort han så hemskt! :)

2010-08-01 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0