Great

Hej hej hallå!

Får försöka göra ett snabbt inlägg nu innan det är dags att bege sig till jobbet, börjar nämligen 16 idag. I onsdags va ja ut på gatufesten me Camilla, Emelie och Kickis. Vi drack lagomt mycket, åkte karusell och jag o Kickis hejade på Emelie och Camilla då dom sjöng i karaoke finalen :)

Har inte varit bakis efter i onsdags men har varit sjukt trött och haft lite huvudvärk, tror dock att det beror på att jag inte druckit något kaffe, drack en kopp nu för en timme sen och mår redan mycke bättre! Har ju troligen haft en släng av magkatarr och jag har försökt lindra den genom att välja mat bättre och inte druckit nåt kaffe. Mår faktiskt bättre nu men det känns ändå inte riktigt som det är borta. Det beror väl på stor del av stress så nu ska jag satsa på att stressa ner så gott jag kan.

I helgen kommer jag jobba mest hela tiden så får se om de blir nå fler inlägg.
Ha en bra helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0