ansökan

Nu är ansökan klar till skolan.. jag har varit väldigt kluven över vilka ämnen jag ska söka till men nu har jag kommit på. Jag sökte till data och naturkunskap B så jag kan höja dom betygen från gymnasiet och höja mina nuvarande poäng. Under tiden jag läser dessa ämnen ska jag diskutera med en Syo om vad jag ska läsa härnäst för att kunna söka in på yrkesutbildningen kvalificerad undersköterska. Jag har inte bestämt mig hundraprocentigt för att läsa det men det lutar åt den utbildningen. Har ju ett år på mig att bestämma mig och fixa poäng, betyg osv. tills dess. :)

Mer än så har jag inte att skriva om tyvärr.. Vi har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra på semestern.. ganska tråkigt må ja säga.

Ha en underbar sommardag iaf! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0