Vad är felet?

Känner mig slut psykiskt och fysiskt.. Har inget tålamod, orkar inte lyssna, prata eller nånting men gör ändå det. Jacke verkar vara på dåligt humör även han nu så det blir lätt onödiga tjafs, men det har inget med oss i vår relation att göra utan oss som individer. Det är en tung period, ekonomiskt och psykiskt för oss båda. Att se hunden somna in underlättade inte.
Men jag har hoppet kvar.. Vi går mot ljusare tider och bättre väder. Förhoppningsvis kan det föra med sig energi att orka ta itu med livet. Motivationen är nästan i botten och jag försöker faktiskt hålla kvar vid den lilla motivation jag har. Är inte denna årstid värdelös så säg?

Nu ska jag ut med lillhunden Bosse i snöstormen.. kanske får med mig Jacke på samma gång så kan vi hjälpas åt att skotta.

Just ja, det var ju en till sak. Eftersom pappa och Britta är i Thailand och glassar så har vi ansvar för snöskottningen om det skulle komma snö. Det har ju kommit ett antal decimeter de senaste 2 dagarna och Jacke hade varit förbi hos dom ikväll och kollat hur det såg. Han konstaterade att det var en plogvall på cirka 1 meter att skotta bort, samt snö på tak och garageuppfart. KUL!
Så jäkla less på vinter så jag vill kräkas - ONÖDIG ÅRSTID!

Nu ska jag kila.. sen ska jag SOVA! See ya.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: emma

Håller med till 100 !! Detta klimat är totalt värdelöst. =( längtar till våååår. Kramar

2010-02-01 @ 11:59:46
URL: http://emmamoberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0