Nu ska ni få höra.

Har inte haft datorn igång på hela långa helgen eftersom jag knappt varit hemma.

Helgen:
Fredag kväll bestämde jag mig för att lägga mig 23 i hopp om god sömn inför helgens jobbande. Jag sov 1-2 timmar på hela natten eftersom jag hostade, slemmade och snorade hela natten.
Lördag jobbade jag 7-20. Det gick mor all förmodan bra, förutom dom gånger då jag hostade ihjäl gamlingarna - mindre fresh. När jag kom hem från jobbet i lördas kollade jag på Robinson och duschade sen somnade jag sött innan 22 och sov nästan hela natten med några enstaka hostavbrott. Mycket skönt.
Igår jobbade jag samma pass igen och även det gick bra.

Det är hårt att jobba såna här pass men man orkar för på något vis känner man sig lite duktig som orkar. Dessutom vet man att man måste hålla energin uppe hela tiden genom att bara jobba, jobba, jobba så då går tiden fort också! I like it.

Chefen ringde idag och ville att jag skulle jobba ikväll, jag va sugen på att säga ja. Men.. det går ju inte! Vi ska äta middag hos pappa och Britta ikväll, dom åker till Thailand imorgon. Dessutom ska vi ju hämta hit Bosse som ska bo hos oss i 2 veckor.

Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka städa upp röran här lite.
See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0