Längtar

Jag längtar jätte mycket till våren nu! Har suttit i flera dagar och kikat runt på sidor, på gardiner, lampor och inredning. Jag har idéer men är rädd för att prova. Ska snarast ta bort dom här julgrejorna, snacka om att man lessnar! Men har beställt lite gardiner o så som ska sättas upp efteråt så väntar tills dom har anlänt! Dom borde anlända i veckan här.

I helgen har vi inte gjort mycket, det har varit grymt skönt. Vi va en sväng till pappa o Britta i fredas o spelade några Canastor. Sen har det inte blivit mycket gjort. Jag har städat lite o sen mest suttit vid datorn och klickat runt mig bland inredning. :)
Idag ska vi iväg och handla lite mat o så. Lär bli Willys i skönsberg skulle jag tro. Det är också kanonfint väder idag vilket gör mig lycklig!

Nu ska jag göra mig iordning för dagens schema.
Ha det bra! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0