Igor.

Jag har sällan något att skriva eftersom det händer så otroligt lite i mitt liv.. Har funderat på att lägga ner.. Men i denna stund är jag glad att ha den.

Idag.. om en timme ska jag och mamma åka med Bernhard till veterinären för att amputera svansen. Samtidigt ska Igor få sövas och komma till hundhimlen. Igår kändes det som helt rätt sak att göra. Varför ska han må dåligt i slutet av sitt liv när han alltid varit så frisk? Det är lätt att ha alla dessa smarta och rimliga anledningar till varför han ska sövas.. men då man väl står där och vet att han inte ska vakna mer så är det svårt att förstå.

Han har iallafall varit en del av våra liv i 12 år.. och han har varit en undebar hund och vän :)



 

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Hua fy vad jobbigt :(:( Det var trevligt i helgen! Vi får ses snart igen tycker jag!!! Love you

2010-01-27 @ 08:38:12
Postat av: Carolin

Vad tråkigt att höra, jag förstår att det måste vara jätte jobbigt. Kram Carolin

2010-01-27 @ 13:30:01
URL: http://myfiction.blogg.se/
Postat av: mli

R.I.P underbara hund! Första gången jag träffade dig så träffade jag även igor! :)



Jag vet hur du känner dig, hör av dig om du behöver lätta ditt hjärta! Puss

2010-01-27 @ 14:32:44
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0