Älskade hund.

Min äckliga förkylning har inte gett med sig mycket alls. Kul? Icke. Men det är inte alls vad jag vill skriva om i detta inlägg.

Min mor skrev till mig inatt: "Igor är döende". Detta är något vi väntat på länge men ändå något som man inte alls verkar kunna förbereda sig på. Så självklart klev jag upp och ringde henne genast för att höra hur det var uppe i Utanede skogarna. Nu är det så att Igor, vår kära 12-åriga golden retriever har återhämtat sig och är ganska pigg idag.. Men det faktum att han var riktigt dålig inatt fick en att fundera på riktigt, att känna efter på riktigt vad det kommer att innebära att förlora honom... det blir som att förlora en familjemedlem. Han är en mycket snäll hund och han har haft ett bra liv. Jag hoppas han ska få dö smärtfritt. Älskade hund.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: emma

Hej My!



Tråkigt att höra om er lilla hund. =(



Tänkte bara meddela att jag har fått tillbaka pengarna från Uk ugss sidan som jag skickade till dig.. de skrev att de inte längre levererar till Sverge. =/ Tråkigt, för min arbetskollega beställde därifrån och fick skorna.



Vad händer i helgen föressten? =) Du vill inte me och dricka lite vin på lörda.



Kramar

2010-01-21 @ 08:23:54
URL: http://emmamoberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0