Sunday

Vi hade riktigt trevligt i fredas.. spelade kort och drack en massa. Blev en utgång också, Memento och Allstar, men shit va lite folk de va ute - det var nästan tomt överallt. Men det blir ju som man gör det till och vi hade trevligt ändå! :)

Igår va jag o Jacksson ute i Birsta och kikade lite, köpte lite nödvändigheter som diskborstar och sånt. Blev middag hos mina svärföräldrar igår kväll och mer än så blev inte gjort, var jävligt slö..
Idag har pappsen varit här en sväng o druckit kaffe och sedan har jag städat lite medan Jacke nu är och hjälper sin pappa med nån bil eller nåt. Ikväll blire middag och Canasta spelande hos pappa och Britta.. en vanlig söndag företeelse :)

Några pics från i fredas ska ni få här:




Denna vackra blomma fick jag av Elina, Tack! =)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0