ROP.

Jag skickade mitt CV och en intresseanmälan till skönsmohuset.. jag vet så väl att dom inte vill lägga pengar på att skola in nya vikarier nu men jag tänkte att det kan vara värt ett försök iaf.
Fick svar att hon skulle skicka vidare mina uppgifter till ROP-enheten som har hand om vikarierna nu. Och jag vet inte varför men det kändes väldigt positivt. :)

Idag har man gjort det vanliga.. tagit hand om alla djuren, varit på promenad o så. Sitter o väntar på att Joel ska komma förbi nu o hämta nå post.
Innan min älskade Navy CIS kväll startar kl. 20:00 så ska jag ta en prommis med hundarna, ge dom mat, duscha och köra igång en maskin med tvätt. Så jag hoppas Joel kommer snart så jag kan slänga mig i duschen sen.
Apropå tvätt.. lär vara ett stort berg hemma.. var ju 2 veckor sen jag tvättade nu och brukar behöva tvätta 1 gång i veckan i alla fall. Ska ringa Jacke och säga åt han att boka tvätttid till på fredag.


Apropå fredag - jag har glömt att berätta för er att Elina kommer upp på fredag! Hennes mormor fyller år och ska firas på lördagen.. så Elina har lovat att hon är bara min på fredag! :) Så det kanske vankas kortspel och vin?


Nu ska jag iaf börja med mina saker att göra - nr 1: gå ut med hundarna.

Ha en bra kväll! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0