Ont men skönt.

Har faktiskt lite början till tärningsvärk idag.. jag är så sjukt otränad! Men har faktiskt hittat motivation nu till att åtminstonde träna lite här hemma.. får se hur länge det håller i sig! :)

Idag har jag kört en träningsvideo som jag har haft hur länge som helst men aldrig brytt mig om. Har fått den för några år sen då jag prenumererade på tidning iForm. Nice shit. :)



Har ni för övrigt tänkt på hur denna period på året påverkar oss? Det kanske inte är alla som påverkas men väldigt många. Jag känner det iaf. Energin är nästan nere på noll, ingenting känns särskilt roande, känns som det inte finns något att göra då man varken åker slalom, snowboard, längdskidor eller skridskor. Man blir på dåligt humör och tar ut det över sina närmaste, och deras tålamod är väl inte det bästa heller denna årstid.
Att vintern ska vara så lång? Jag vet att man kanske skulle sakna vintern om man inte hade nån.. men om sommaren kunde vara längre och vintern kortare, Det skulle va great!

Nu ska jag ta en tur med Bosse och sedan måste jag till tvättstugan en sista sväng. See ya! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0