Grande Finale

Igår var det Final i Paradise Hotel. De som kunde vinna var Kristoffer och Erika eller Jackie och Patrik. Jackie och Patrik tog hem hela skiten och tur var väl det! Jackie har varit störtskön rakt igenom tycker jag.. kanske inte har framstått som världens smartaste genom programmets gång men hon är säkert inte så dum som hon framstår. Tror att jag helst hade velat se Cimon och Greta som vinnare.. varför vet jag egentligen inte.. men min första tanke går till dom när jag tänker på vinnare.


 


Idag var jag duktig och tog mig upp klockan 7 eftersom jag har tvättstugan idag. Men jag kan lova att jag är sjukt trött! Ska snart orka ta mig ut i snövädret för att gå en lite längre prommis med Bosse. Kära Bosse... hon ska hem till pappa och Britta idag och gosh vad jag kommer sakna henne! Hon är ju så go! :) Dessutom har hon gjort gott för min amnesomsättning och vikt när jag tagit mig ut varje dag! Får se till o låna henne ibland.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga sista tvätten. See ya!

 


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0