Resa+jobb=slut.

Vår vecka på Tenriffa har varit helt underbar. Det har varit 25-30 grader varmt, härliga vågor att slängas omkring i och god mat och dricka. Sällskapet har ju förstås varit förträffligt och det var en välbehövlig vecka! :) Synd bara att en vecka är så kort - nu har vi bestämt att nästa gång åker vi 2 veckor! :)
.
Orkar inte skriva så mycket om veckan nu eftersom jag är helt slut. Resan hem gick bra men den blev lång.. ca 12 timmars restid, flyg, väntan och bilresan från arlanda som va segare än allt eftersom snön vägrade sluta falla.  Vi va hemma ca 03:30 inatt och det känns inte som man vilat upp sig än. jag klev upp vid 10, packade upp, lagade mat och sen drog jag iväg på jobbet. Har jobbat 13-21 och känner mig helt mörbultad nu.
.
Här kommer denna veckas schema:
.
Tisdag: 7-13
Onsdag: ledig
Torsdag: 13-21
Fredag (julafton): 7-21
Lördag (juldagen): 7-17
Söndag (annandagen): 7-21
.
NU ska jag sova - ha det bra!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0