Mobila..

Har ju inget modem nu eftersom det gått sönder och inte blivit ringt och fixat om.. Har iofs inte känts så viktigt med dator o sådär nu heller när vi håller på o renoverar varje ledig stund.
Jacke fixade iaf till vårat gamla mobila bredband igår så vi kan kolla mail o sånt där åtminstone.
.
Så nu tänkte jag ge er veckans schema om än lite för sent :)
Idag (onsdag): Jobb 8-13. Efter jobbet ska vi till Emilie o hjälpa till med lite belysning o sådär i köket.
Imorgon (torsdag): Ledig. Hålla på i vardagsrummet. Sen ut till birsta och handla lite.
Fredag: Jobb 15 - 21.
Lördag: Packa och sedan åka till Stockholm.
Söndag: Åker till Teneriffa. :)
.
Under veckans lopp måste jag tvätta lite kläder också.. nånstans.. för såklart så håller dom på o målar tvättstugan den här veckan och det var ju bra att dom satte upp lappar om det INNAN dom börja måla så man visste om det och kunnat planera annorlunda!
.
Nu måste jag göra mig klar för jobbet!
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 09:53:23
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0