Julhelgen tar sin början.

Idag börjar min jobbhelg. Som jag skrev tidigae veckan så ser mitt schema ut såhär:
Torsdag (idag): 13-21
Julafon: 7-21
Juldagen: 7-17
Annandagen: 7-21

Ska faktiskt bli en mysig helg. Fira jul med arbetskamrater och ensamma äldre personer. Det tycker jag är mysigt! :) Ska förstås hem till Jackes föräldrar då jag är ledig imorgon mellan 12-16. Så några timmar med en liten del av failjen blir det i alla fall.

Idag har agäntligen tvättstugan, vi har haft sån vansinnig otur med den. Det har varit renovering och fullbokat och allt möjligt så har inte tvättat på flera veckor. Tvätten svämmar över. Hinner dock ine tvätta allt idag eftersom jag börjar jobba 13 så tvätten skulle aldrig hinna torka. Har bokat en till tid på måndag så får tvätta resten då. Har kört fyra maskiner nu och tvättkorgen är fortfarande överfull, det är sjukt! Jacke tog dessutom lite kläder till sin mamma i början av veckan för han hade inga underkläder rena.

Igår blev vi äntligen färdiga med vardagsrummet, vi höll på hela dagen och satte golvlister och taklister och jag tycker det blev bra! :) Va så skönt igår kväll när vi plockade ut allt skräp och all täckpapp där inne och körde iväg allt på tippen på en gång! Så himla skönt så ni kan inte fatta! :)

Nu ska jag ner o hänga tvätt. Ha en bra helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0