Det löser sig.

Idag har jag suttit o tänkt att det är fasen svårt att komma ikapp sig. Nu pratarjag alltså pengar. Jag jobbade ju inget i början av året o lånade en hel del pengar av Jacke. Dom pengarna har jag betalat tillbaka så fort jag kunnat nu när jag jobbat några månader. Men det sjuka är att i och med att jag betalar tillbaka till han så får jag ju nästan inga pengar över och då blir jag tvungen att låna lite igen. Så man kommer liksom aldrig ikapp sig. Känns som jag är skyldig han hela tiden.. Skit jobbigt tycker jag men han är lugn, han bryr sig inte så mycket! Han vet ju att jag betalar tillbaka och han säger hela tiden att det inte är nån brådska.

Har iaf börjat söka jobb nu, jag måste ju för tusan ha ett jobb! Har varit väldigt emot förut att jobba som personlig assistent men nu har jag sökt två assistentjobb! Har trott att det inte passar mig att jobba som personlig assistent men jag har kommit på nu att jag kanske skulle passa bra i det yrket. :)

Nu måste jag göra mig iordning så jag kan kila iväg på jobbet! :)

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Haha, jadu jag säger ingenting ja så har jag ingenting sagt ;D



2010-08-10 @ 14:47:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0