Va skönt!

Igår va jag o Jacke i pappas och Brittas nya lägenhet och fixade med elen.. Och vi va kvar så länge så Jacke fick massor gjort! :) Nu är det bara en kvälls jobb kvar där och sedan är elen klar. På söndag ska jag o Johanna se till o flyttstäda källaren i huset så det är klart innan jag och Jacke beger oss till Spanien! :)
Smsade med Britta igår och hon berättade att det var 25 grader varmt där nere och att man var tvungen att dricka kall öl hela tiden.. osis! ;P Gud va jag längtar! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Har dom sålt huset på Alnö? Eller har någon tagit över huset? Har inte sett någon annons på hemnet. Jag och min sambo letar hus på Alnö, går segt. :(

2010-04-28 @ 10:07:20
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0