Nattjobb.

Idag när jag som vanligt satt och glodde på "Sjunde himlen" så fick jag en sms-förfrågan om att jobba natt inatt.. Jag satt och funderade någon minut men bestämde mig för att ta det! Det är bra pengar och för några år sen älskade jag att jobba natt så jag kanske älskar det fortfarande :)
Börjar 21 ikväll och slutar 07:00 imorgon bitti.
Gick och la mig idag vid 13 och låg i sängen och försökte sova.. lyckades kanske sova 1,5 timme men sen gav jag upp. Nu är jag däremot så trött att jag vill bryta ihop.. har försökt sova en timme till utan resultat så nu ger jag mig. Bäst man skärper till sig bara och hinkar kaffe, duschar och får i sig mat.. får hoppas man klarar hela natten! :)
Imorgon ska jag sova till 12 -bara så ni vet!

Ha de gött!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0