Men vad äre????

Det är ehlt otroligt hur det här året skiter i mig totalt! Det här året har varit totalt värdelöst när det gäller pengar och myndigheter.. Vem äre som sitter och jävlas med mig undrar bara jag?
När jag äntligen tyckte att det skulle börja lösa sig lite, jag ska få lön, kunna betala mina egna räkningar och betala till Jacke så att man kan komma ikapp sig lite.. vad händer?? Jo, timrapporterna kom in för sent till lönekontoret vilket innebär att jag får min lön den 6 maj. Alltså okej, det är nästa vecka så det löser sig - of course! Men vem ska ligga ute med pengar fram tills dess? Räkningarna ska ju ändå betalas även om jag inte får min lön i tid.. Så less.
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0