Imorgon.

Nu har man äntligen en sekund över att andas och bara sitta men man borde ju egentligen ligga i sängen vid det här laget känns det som.
Idag ramlade tre jobbpass in:
Imorgon 7-14, på Lördag 7-21 och nästa Onsdag 16-21.
Riktigt nice att få jobba men det känns att man inte är van att vara borta hela dagarna och sedan komma hem för att gå ut med hunden, laga mat och plocka o greja. Men ikväll har jag iaf lyckats plocka undan och fått lite ordning. Skulle behöva duscha nu men orkar inte blåsa håret innan jag lägger mig..

Imorgon slutar jag ju 14 och det ser jag jäkligt mycket fram emot.. ta en prommis med vovven och sedan bara ta det lugnt en liten stund. Imorgon kväll ska hallen börja tapetseras och snacka om att jag ser fram emot att hallen ska bli klar! Skulle vara grymt skönt att kunna plocka undan alla renoverings grejer och alla täckpapp som täcker halva lägenheten. :)

Ja mer än så har jag inte att berätta.
Godnatt!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0