update

Det har varit riktigt dålig uppdatering från min sida nu! Hualigen, ibland orkar man bara inte skriva! :)

Stockholms-trippen gick iaf bra.. vi hittade dock inte så mycket men några grejor iaf! Dessutom fick vi ju komma iväg en sväng, vi skrattade massor - precis som man gör när man är sviiin trött och sitter i en bil mest hela tiden! Quality time med älsklingen - inte alls fy skam! :)

Idag är köpet av lägenhet helt färdigt, Jacke va på banken o skrev sista papprena idag! :) Vi trodde vi skulle få tillträde idag men gubben som håller på o tömmer den var inte riktigt klar så det dröjer nog framåt helgen. Spelar ju inte så stor roll tycker jag eftersom vi ändå inte ska flytta in på en gång. Det är ju en tids renovering först och främst!

Det är en helt absurd känsla när jag tänker att jag och Jacke verkligen ska bli sambo. Visserligen är vi med varandra hela tiden nu också men det händer faktiskt att vi sover ifrån varandra nån gång varje vecka. Så sjukt att vi kommer ha ett gemensamt hem.. nu har man ju vant sig vid den här vardagen.
Måste erkänna att jag är lite rädd.. har dålig erfarenhet av sambolivet, hört mycket negativt om sambolivet.
Vi är fortfarande nyförälskade precis som i början för 1 ½ år sen. Jag behöver bara titta på honom så känner jag fjärilarna flyga omkring i magen, den varma känslan av kärlek som sprider sig i kroppen. Tänk om den känslan försvinner med sambolivet? Så får det inte bli! Vägrar låta det ske!! :)

Idag har jag iaf varit grymt duktig! Jag klev upp före 7, satte mig genast och pluggade.. svinstora uppgifter, skrev mer än vad jag nånsin gjort i nån uppgift förut. Det tog några timmar.. men gosh, va skönt det kändes efteråt! Jag har inte bara fått mer kött på benen i psykiatrin - jag har klarat uppgifterna! Känns dessutom som att jag löste dom på ett bra sätt! Jag är nöjd :D

Nu ska jag hänga tvätt, gå med hunden och vänta på att Jacksson slutar jobba!
Ha en bra dag.






Jag älskar dig Jacob Wallin!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Det är inte jag :) Älskar att bo tillsammans med min prins :)

2009-09-15 @ 16:03:45
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup & foto

Kommentaren var från mig inna :P

2009-09-15 @ 16:04:10
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0