Tog tag i de!

Tog äntligen tag i psykiatri uppgifterna! Så nu är dom gjorda.. Hoppas jag har fattat allt rätt för jag har varit totalt nollställd på lektionerna. Men nu känns det som att jag fattar lite av vad dom pratat om iaf. Tror faktiskt jag ska sätta mig o slö-läsa lite i Psykiatri boken om det som ska tas upp imorgon på lektionerna. Då kanske man hänger med lite bättre och faktiskt lär sig nåt!

Igår kollade jag o Jacksson på film, Eagle Eye. Den va bra men jag somnade i slutet så får nog ta o se om det! :)

Ja what else? Har egentligen inte så mycket att skriva förutom att jag kan berätta att jag har sjuk träningsvärk i bröstmusklerna idag - GÖTT!

Ha en bra dag people!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0