Skoj serru

Har städat sen jag kom hem, men har tagit det i etapper.. är så jävulskt trött så det har varit segt!

Vid 16 kommer Jacke..tror hans pappa skulle komma också. Det ska köras iväg skräp från det rivna köket. Sen är de dags att börja slipa, måla, lägga golv, montera köket, dra om elen, kakla..jadda jadda.. ni förstår ju att denna lägenhet inte kommer vara klar på länge! För efter köket ska ju sovrummet fixas.. där ska de bli garderobsvägg med skjutdörrar, nytt golv, nya tapeter/färg.. Sen har vi hallen..där ska målas tak och väggar, klinkers ska läggas och taket ska eventuellt sänkas så man kan fälla in spotar. Spännande ! :)
De som verkligen känner mig vet att jag inte är så händig. Jag har absolut inget hjärta för reovering och inredning. Så detta känns ungefär som ett livslångt projekt även om jag förstår att det inte är så! :)
Det blir nog bra iaf!

Nu ska jag snart ladda nå kaffe så de finns när Jacke och hans far kommer.
Ha en bra eftermiddag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0