OJOJOJ

På skolan nu.. vi fick sluta lite tidigare vilket var skönt.. just för att då kunde dom ta mentorssamtalen tidigare. Och jag hade egentligen kl 13, men nu blire före 12. Känns skönt!

Idag har jag suttit och tänkt på hur jag ska göra för att göra min smbo lycklig. Jag betedde mig som ett missnöjt barn igår, sur och grinig och allmänt bråkig. Så idag ska jag göra gott och visa att jag faktiskt kan få ångest över mitt sjuka beteende. :) Så hem och städa, fixa mat och greja tänkte jag. Får se vad man hitta på för mys-middag åt älsklingen när medlen i lägenheten är så få som dom är.

Nej hörrni, nu ska jag ladda inför samtalet med min nya mentor.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0