NICE!

Emilie har fixat min blogg som ni ser! Jag är super nöjd! :) Tycker det blev jätte bra :) Så tack kära Emilie för de, du är underbar min gogumma! :D

För övrigt måste man ju säga att det är lite pensionärsvarning i livsstilen för tillfället. Jag vaknar före 7, lördag morgon och känner mig utvilad!? Igår va halva sundsvall ut på stan, på memento där de skulle va manliga strippor... Jag kände ingen ångest för detta utan var mest bara trött och gick och la mig vid 22 som alla andra kvällar.

Nu har jag kokat kaffe, ska fixa frulle till hjärtat o mig sen kör dagen igång! :)

Idag ska jag se till att ta lite bilder så ni får se vad tusan vi håller på med!
Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0