Morning!

Vaknade då Jacke skulle upp vid 6... kände på nåt vis att jag lika gärna kunde kliva upp på en gång! Känslan blev verklighet, jag klev upp o fixa frukost. Kollade kontot och blev glatt överraskad! Mycket mer lön än jag tänkt mig.. jag har visserligen glömt hur mycke ja jobba förra månaden. Skojigt iaf! :)

Idag kanske Johanna kommer hit o hjälper till med de där förbaskade köket. Det var så tungt igår, jag blev så trött och grinig och jag ville verkligen ha lite uppskattning för att jag kämpat. Men den enda känslan ja fick var ju att han trodde att jag skulle varit klar med alla väggar.. Nu blev de inte så. Men han gav mig iaf den uppskattning jag ville ha och sen va allt frid och fröjd.

Det var skit trevligt hos Robin och Frida igår! Goood lasagne, godare än jag nånsin ätit tror jag, jag brukar lessna på smaken av lasagne ganska fort eftersom det är en sån uttjatad maträtt..men det här va jätte gott! :)

Nu tänkte jag ta en tur till affären, handla det som behövs.. lika bra att få nånting gjort såhär på morgonen. Det skadar ju inte!

Önskar er en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0