I love this

Träningen gick rätt bra, tog i som bara sjutton - tränade ben idag och när jag sen skulle gå därifrån darrade jag rätt bra i benen! :)

Elina och Tobbe har anlänt till Sundsvall! Pratade med Elina förut och när hon sa att hon anlände till sundsvall just då kom det en varm känsla i kroppen, som ett lyckorus! Så skönt att ha na här nån dag trots att det är pga väldigt tråkiga omständigheter.

Har inte fått nåt plugg gjort, har inte hittat rätta motivationen.. Så jag skjuter upp det till imorgon! Då måste jag verkligen ta mig i kragen, vill absolut iknte hamna efter med nåt och jag vill inte plugga i helgen!



Måste ge er denna bild som har sämst upplösning.. det är Johanna med ett paraply mitt i snöoväder. Vi skulle på krogen, var som vanligt sen till bussen och sprang/gled på klackarna ner till bussen. Fasen va vi skratta! :)
Måste också berätta att det står "Summer Inside" på paraplyt vilket gjorde det hela ännu roligare!


 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0