HUVUDET!

Igår led jag av svår huvudvärk, kunde knappt kolla på Idol, fick stänga av ljudet emellan åt och kisa på tvn eftersom huvudet och ögonen och allt runt omkring var i sprängnings-tillstånd. Idag har jag mått fint.. men nu på eftermiddagen har det startat långsamt igen.. tog en alvedon direkt då ja kände av de men den har nte hjälp. Huvudvärken är inte som igår -tur de! Hoppas det går över igen! :)

Så med min huvudvärk, mitt dåliga humör och Jackes dåliga humör så kan ni förstå att stämningen inte är på topp. Jag tror vi båda försöker vara vänliga mot varandra men mår man inte prima så är det inte så lätt att låta bli att vara grinig. Men sånt är livet - man kan inte alltid må bra! :)

Nu ska jag förbereda inför imorgon, ladda kaffe, lägga fram kläder och packa ihop skolböcker! :)
Gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0