Kuuul!

Fasen va skoj vi hade igår ändå! Det blev riktigt kul sist och slutligen! :) Först hemma hos Elinas mamma i Bosvedjan så blev de massa surr och massa kramar för att vi drog upp gamla saker och gamla minnen.
Mement var ingen höjdare, svinmycket folk - mest bara jobbigt! Så vi drog till BK för att hälsa på Rabi. Fick stå med han i DJ båset och dansa så vi hade galet roligt! Älskar alla dessa små 18-åringar som är helt galna och en del verkar helt ovetandes om attd et kommer en morgondag.. vet inte hur många gånger jag och Elina frågade varann "Har vi varit sådär???"

Nina dök upp.. vet inte vad jag ska säga om det. Förr eller senare hade vi väl varit tvungna att mötas. Blev det rätt sätt? Vet inte. Tror hon blev väldigt sårad, särskilt då jag och Elina kände så lika. Det var inte meningen att det skulle vara ett påhopp och både jag och Elina kände nog lite att det kanske blev fel även om det var jäkligt skönt att få ventilera och säga hur man känt. Jag tyckte dock det var svårt att hitta orden, kände mig mållös. Ville inte vara elak men visste inte hur jag skulle kunna vara ärlig och snäll på samma gång..

Nu ska jag iaf se om jag kan hjälpa till med golvläggningen. Jackes pappa anländer nu så vi får se ifall det kommer igång snart! :)

Ha en bra dag!
Kommer med lite bilder sen. =)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0