Gött

Det blev en bra kväll.. Vi käkade middag och körde några omgångar canasta. Sen skjutsade Johanna hem oss vid 23 tiden. Lagomt de! :) Jag fick även en ny mobil av min far igår - Häääärligt! :) Var så jävulskt less på den andra. Mobilen är absolut inte en värsting men den har de funktioner jag behöver och använder! :) Tack papsen!

Idag ska vi åka till Birsta till 10 och där ska vi köpa luckhandtag, diskmaskin och nåt annat.. Jacksson har lovat att han ska fixa elen idag så från idag kommer vi ha spis! Dessutom kommer grannen hit idag och fixar vattnet eftersom han är rörmokare! Det innebär att jag kommer kunna diska i köket snart! :D Yeees!
I eftermiddag är de middag på Chaow Praya River med mamma och Lars. Det blir nice de! Träffar så sällan mamma och Lars så jag ser vääääldigt mycket fram emot de! :)

Nää, see ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0