Goddag!

Det är en ny vecka och nya saker att fixa. Igår hade jag tenta i Etik - det gick förmodligen galant, kändes så iaf! :) När vi gick igenom allt efteråt så kändes det som att allt kom med.

Idag MÅSTE jag plugga, men jag har absolut ingen lust. Imorgon är det tenta i Psykiatri och jag tror helt seriöst att jag inte kommer greja den. Jag fattar ingenting. Jag har ingen aning om vad man ska kunna av allt vi gått igenom. Vi har gått igenom så sjukt mycket på 6 veckor och nää, jag har inte fattat.

13:30 ska jag på MVC för nya p-piller. Har varit utan dom ett tag nu eftersom jag haft så svårt med att ringa o fixa nya. Trodde ja kunde fixa genom kvinnokliniken igen men de gick inte. Så då hörde jag av mig till Vårdcentralen men där var dom bara otrevliga och ville att jag skulle ringa MVC.. Så nu ska jag dit. Finally. :)
Synd bara att det är mitt på dagen.. känner att det är lite fel tid.. men shit happens, right!? =)

Nu måste jag lägga på ett kål! Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0