FV på FB.

Nu ska ni får höra.
Klockan 8 börjar jag på praktiken, behöver inte ens vara där till prick 8 eftersom vi inte ska åka nånstans förrän vid 8:30. Jag kliver upp 6:00, alltså 2 timmar innan.
Oftast så duschar jag på morgonen eller så tvättar jag bara av mig. Hur som helst så är jag klar med det innan 6:30. Varför kliver jag upp så tidigt? Jag har nå sorts tvångstankar.. sover jag lite för länge på morgonen så att jag behöver kolla på klockan och stressa så får jag panik, då kan jag lika gärna ligga kvar i sängen och inte ta mig iväg. Så för att jag ska med säkerhet ta mig iväg på morgonen så måste jag ha låååång tid på mig. Äta frukost i lugn och ro, höra nyheterna, fixa och greja. Denna morgon har jag bäddat rent sängen..
Men vill ni veta det sjukaste?? Trots att jag har 1½ timme på mig att fixa på morgonen så blir det alltid stressigt när jag ska iväg...detta för att stor del av min tid går till FramVille på Facebook. Det är sjukt. Visst jag brukar klicka allt och sen göra saker under tiden medan jag väntar på att det ska bli klart.. men det är ändå sjukt. Klockan 6:30 sitter jag och plöjer nån låtsas farm på Facebook! Pinsamt!

Nu ska jag iaf borsta tänderna så jag kan dra sen.
Hej svejs!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0