Svindåligt.

Det är verkligen jätte dålig uppdatering från min sida. Jag har fullt upp.

Detta har hänt:
Min bror Björn fyllde 20 år i måndags, och samma dag får jag veta att han befinner sig i Sundsvall..Han har tydligen varit i stan hela helgen.. Ni förstår kanske att jag och min brorsa inte har så jätte mycket kontakt sen han flyttade till Norrköping!? Hur som helst så hade jag en hel eftermiddag inplanerad efter skolan.. men inget blev som det skulle. Allt blev konstigt, jag var obalanserad och hysterisk när Jacke kom hem. Ville bara slänga mig i hans famn och grina men gjorde inte det. Att jag var så obalanserad hängde ju förstås inte på brorsan enbart utan en massa andra små faktorer som kändes hopplösa. Jag köpte en påse godis i Birsta, kollade på Paradise Hotel och tröstade mig själv, det gick utmärkt :)

Eftersom jag är väääldigt förkyld så valde jag att ta sovmorgon igår och sov ända till 9:30, var längesen man sov så länge. Det var väldigt välbehövligt och skönt!
Igår bestämde vi att Björn och mamma skulle komma hit och fika klockan 14. Men det blev framskjutet till kanske 15 vilket jag iofs inte brydde mig så mycket om.. Det blev en skön eftermiddag med mamsen och Björn, det var också kul att träffa brorsans tjej Linnea igen! Jag och Jacksson köpte också golvet till sovrummet igår. Nice! :)

Det är meningen att golvet ska läggas in i helgen men jag vet inte de ja.. vi har ju inte målat klart allt än.. kanske om vi målar allt på lördagen och golvet läggs på söndag. Det kan funka!
Jag vet att jag inte har tid imorgon eller på fredag iaf för jag MÅSTE plugga! Jag har fasen 4 uppgifter som ligger och måste göras, sen kommer vi dessutom få fler uppgifter idag som ska göras nästa vecka när vi är lediga.

Hade ju tänkt att jag skulle hinna med att åka o hälsa på Mli den här veckan också.. men när!?!?

Nu ska jag iaf göra mig klar för skolan. Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Jag är ju ensam nästa vecka också! Jag har ändå inte tid den här veckan. Så du kan slappna av gällande mig iaf!



Andas, slappna av och ta tag i en sak i taget gumman!

Visst sa ja andas? :)



Älskar dig! Sköt om dig!

2009-11-18 @ 21:40:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0