Ojojoj

Det har varit sämst uppdatering här mnu trots att jag varit hemma. Sorry för det! Har helt enkelt sovit stor del av tiden eller bara legat och kollat på tv. Borde vara väldigt utvilad nu, men icke, jag är så sjukt trött denna morgon! Längtar redan tillbaka till sängen! Tänker dock skärpa mig, det är 2 dagar kvar på praktiken så jag måste dit! Jag mår så pass bra att jag grejar det!
Tog lite bilder igår på hur köket ser ut nu så dom kommer att läggas upp snart! Ska se om jag hinner sen idag när jag kommer hem.

Imorgon fyller min kära syster år! Då ska jag, Jacksson och pappa till Alnö och äta middag och tårta som syrran bjuder på! Very nice! På lördag ska jag och Johanna köra en liten utgång. Vi ska förfesta här hos mig är de tänkt - det blir kanon bra de. Ser fram emot en kväll med syrran, surra skit och så :) Vi brukar ju faktiskt ha väldigt kul tillsammans! :)

Nu ska jag göra mig iordning och redo för denna dag. See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0