Lördag

Det är lördag morgon, jag klev upp strax före 8:00 eftersom jag och pappa ska åka iväg och hjälpa Eva och Johanna att flytta. Vem som kom på att fixa detta såhär tidigt har jag ingen aning om men det är ju självklart skönt att få det gjort så tidigt som möjligt! :)

Idag ska golvet läggas i sovrummet och gissa om jag längtar tills de är klart! Det kommer bli helt underbart att ha ett sovrum! :)
Igår målade jag elementet och Jacke målade garderobs-stommarna. Efter golvet är de bara garderobsdörrarna kvar att måla. Me like! :) Att få sova i sovrummet, inreda garderoberna.. ja det kommer bli helt fantastiskt! Och utrymmet i vardagsrummet.. ja det är helt sjukt va skönt de kommer bli! Igår kände jag mig som en skabbig råtta i ett råttbo.. men den tiden är snart över!

Nu måste jag skynda mig att göra mig iordning innan pappsen kommer!
Ciao :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0