Kitchen

Idag anländer sista bitarna till köket --> Kyl, frys och Ugn.

    

När dessa 2 anlänt så kommer det kännas mer fullständigt detta kök. Då kan vi fästa skafferiet och använda det! Mycket nice! :)

Igår satt vi och funderade över färg i sovrummet och vi kände faktiskt båda två att vi hittade rätt. Men det var svårt! Sitta och kolla på färgkartor och bestämma färg - ingen lätt sak alls kan jag lova! Till slut bestämde vi oss nästan för 1, Jacke åkte och köpte en halvliter av den och den halvliter åkte upp på väggen i sovrummet som ett test. Vi är nöjda, det ser bra ut så vi kör på det där! :)
Det är en väldigt ljus färg, i vissa ljus ser den nästan vit ut men det är den inte! Den är krämig, varm och lite åt det beiga hållet. Precis så som jag ville ha det! Vid första anblick är det nästan vitt men tittar man ordentligt så ser man dess verkliga nyans.. dessutom vill jag att man ska känna en varm och harmonisk känsla.. tror vi kommer lyckas! :D

Idag är det skola som gäller - motiverad?? Halvt om halvt. Visst är det kul med skola, men en heldag i skolbänken är väl inte något att jubla över! Är ju så sjukt trött. Ikväll är det träning med syrran som står på schemat. Känns som att jag verkligen behöver komma igång så därför måste jag! Men samtidigt känner jag att ikväll då kylfrys och ugn kommer så vill man ju va hemma o greja..

Jaja, nu ska jag göra mig iordning! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0