Hallåja.

Denna morgon är jag förkyld..som så många andra morgnar den senaste tiden. Denna morgon rinner min näsa OAVBRUTET! Det är så avkopplande..roligt.. eller näe.

Jag ska iaf sätta igång o måla nu på morgonen. Måste få det gjort! Imorgon ska jag till bispen o umgås me mamma och brorsan. Blir fint de skulle ja tro =) Komma ifrån den här röran lite!

Igår åt vi middag hos Jackes föräldrar och sedan åkte vi till pappa och Britta o spela kort. Jag va så sjukt trött så jag lämnade mobilen hemma med flit.. orkade helt enkelt inte prata i telefon. När jag kom hem hade jag 6 missade samtal och 3 sms.. inte utan att man får lite dåligt samvete som inte hade med sig telefon. Men men.. var det nåt viktigt så gjorde man som mamsen och pratade in meddelande på mobilsvar! :)

Nu ska jag sätta igång med målningen! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0