Trötter

Jag är sååå trött idag, fattar ingenting! Har sovit bra inatt, sovit rätt många timmar, men ändå, skit trött!

Nu sitter jag här med en lermask i ansiktet, känns iofs rätt fräscht så man vaknar väl till. Har också hunnit med att tvätta och tagit ur sängkläderna ur sängen. Ska till Birsta me Britta tror jag. Hon skulle kolla nån bikini o skor eller va de va. Tänkte att ja lika gärna kan följa med.. ingen mening att sitta här hemma o slöa. KOmmer ändå inte få nåt gjort skulle jag gissa på.

Funderar starkt på att åka till Bydalen redan ikväll.. Kanske man ska hälsa på syster Maria? Va längesen ja träffa henne nu. Och jag börjar ju inte förrän 13:30 imorron.

Nu ska ja duscha. Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0