Tånaglar

Pratade precis med svärmor Karin. Hon är ju så go! :) Hon frågade "Hur gör det på praktiken? Behöver du inte bo hos oss nåt? Vi har tänkt på dig.. " Och det var så kul då att säga att jag tänkte spendera hela helgen med dom! :) 

Ska bli skönt att va där, det är lite som Utanede, en tillflyktsort, förutom att i Utanede är det en massa djur och där få rjag sällan nå plugg o så gjort eftersom man umgås med mamma jämt. Men i Bydalen, där får man massa gjort om man vill, och det är så lugnt och skönt! :) Fast man får bara massa gjort när Jacke är borta förstås ;P

Angående rubriken.
Jag fick plötsligt för mig att måla mina tånaglar, något jag inte gjort på måååånga år eftersom jag tycker det är onödigt. Hur som helst.. nu tycker jag inte att det bara är onödigt, det är rätt jobbigt också, näst intill omöjligt att få det bra! Hur orkar människor hålla på o måla tånaglarna hela somrarna??

Nu ska ja packa klart och snart e de dags att dra till Bydalen o lämna grejer innan praktiken börjar.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0