Sista dagen

Idag är det torsdag och sista dagen på praktiken! Har BEDÖMNING kl 15:00 idag. Hoppas dom varit nöjda med mig.. Och att min lärare inte frågar en massa svåra saker om vad jag lärt mig, jag blir alltid så nervös! :)

Även att ikväll när jag kommer hem så ska jag bara sova.. sen är det en ny dag då det bär av till Sthlm och till min killes famn. Tror ingen fattar riktigt hur mycket jag väntat på just denna dag! Vi har haft en liten fnurra på tråden men för tillfället spelar det ingen roll hur stor eller liten fnurra vi har! Det viktigaste är att jag får träffa han imorron och att jag får krama han, det är det viktigaste!

Pratade nyss me Emilie också.. bara en vecka kvar till dopet! Det är hemskt hur lite jag träffat dom.. men det är ju som vanligt. Man är sämst på att ta sig tid att åka dit! För hundraelfte gången - Skärpning! :)

Nu ska jag måla naglarna sen ska jag duscha o greja lite innan de e dags att bege sig.

Ha en bra dag! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0