Så var det med det.

Ännu en dag har passerat och fredagen närmar sig med stormsteg! Tiden går rätt fort ändå nu när man har praktiken.. Även att praktiken har gått fort, 4 veckor och det känns som jag nyss började! Har lärt mig fantastiskt mycket och tycker om personalen, dom har lärt mig väl! :)

Nu sitter jag i Bydalen. Väntar på ett samtal från jacksson som anlänt till Sverige ikväll. Sjukt. Så sjukt att han är i samma land nu, helt underbart faktiskt! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Lovley! :)

2009-05-13 @ 21:57:31
Postat av: Catharina

Oj... Är han hemma nu? gick snabbs sen vi pratade på msn sist.. Vad roligt för dig!!! Och han så klart..



2009-05-14 @ 09:45:59
URL: http://kajsamaja.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0