Så bra helg!

Blev en riktigt skön dag igår.. Satt på balkongen hela eftermiddagen med pappa och Britta o drack lite o rökte för många cigg. Sen blev de grillning då Johanna anlänt, vin, och massa kaffe karlsson medan jag o Johanna fick lära oss att spela Canasta. Riktigt skoj!
Vi spelade massa Cornelis, Sinatra och andra godbitar och hade riktigt kul. :) Jacke anlände före 24 och var inte alls så packad som jag förväntat mig. Även han hade haft en mycket bra dag! :)

Idag har vi varit på Alnö, Stella döptes i gamla kyrkan och hon var så duktig! Mycket imponerande hur lugn och snäll hon är! :) Sen blev det även dopfika på notstället i Eriksdal! Ja, tack Mli, Johan o Stella - det var trevligt!

Ikväll hade jag tänkt mig att ta en återställare eftersom jag börjar bli rätt bakis.. Men icke, ändrade planer! Ska jobba imorgon 7-16 så bäst jag håller mig nykter och lägger mig i tid ikväll! Så jäkla nice att få jobba lite.

Nu blire lite mat här på Skönsmon me pappa o Johanna sen blire att skynda hem till Jacke o glo på Robinson!
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0