Morsning!

Jag var så sjukt trött denna morgon! Snoozade i över en timme, fattar inte.. jag brukar aldrig göra de! Fast iofs, nu visste jag ju att jag inte MÅSTE upp så tidigt. Har faktiskt börjat med att packat denna morgon, tänkte ju åka till svärföräldrarna o bo i helgen, så då behöver man lite kläder o dator o prylar :)

Stoffe kommer väl hit idag, ska passa han en liten stund när Britta ska på utvecklingssamtal, men blir inte länge.. Han är ju såå go! Jag är ju inte en barnmänniska direkt, men då Stoffe la sig ovanpå mig i soffan och pussade mig i ansiktet i söndas så tyckte jag faktiskt otroligt mycke om han! :) Och helt plötsligt så gjorde de inget att han skymde tvn, pratade hela tiden så man inte hörde tvn.. all den irritationen var som bortblåst. =)

Nu blire frulle.



Helgens schema om ni glömt!  (Slutar eg. 21:30 men får alltid gå 21 så.)
Fredag (idag): 13:30 - 21:00
Lördag: 06:45 - 15:30
Söndag: 13:30 - 21:00
Måndag: 06:45 - 15:30

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0