It's a new day.

Solen skiner, det är måndag.. vår myshelg är över och allt är som vanligt - fast inte alls vanligt egentligen. Jag sitter här vid datorn medan Jacke sussar sött.. Jag har ju skola idag, ska faktiskt bli riktigt kul att träffa alla klasskompisar igen, jag har saknat dom! :)

Igår vart de ju bio, Män som hatar kvinnor, Jag tyckte filmen va rätt bra..men Jacke tyckte den va ganska dålig. Det blir ju lätt så då man tyckte att boken och alla dess detaljer var överbra!
Ett hotell till Paris har vi nog också hittat, bra jobbat! :) Vet inte varför det tagit sån tid för oss.. men det är klart att man vill kolla in alla alternativ.

Ska dessutom på en lägenhetsvisning nästa vecka..vi tänkte att det är lika bra vi börjar kolla runt nu på en gång och om man inte hittar nåt så får det väl bli så då.

Nu ska jag fixa lite kaffe och måla om mina naglar!

Ha en bra dag! :)

Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo - Knock you down.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0