Härliga inbyggda stress!

Den inbygda stressen går på högvarv nu, från den sekund man vaknar! Och det är rätt härligt måste jag påstå! Jag tycker om att känna mig stressad så länge det inte är nån annan som stressar mig! :)

Idag ser det ut att bli finväder, skönt de med tanke på att jag äntligen har förmiddagspass. Blir lite drygt med bara kvällar! Visst är det skönt att ta de lugnt på morgonen, men man får ju aldrig nåt vettigt gjort istället. Jag skulle behöva städa.. Jag tror helt ärligt att jag inte dammsugit på en månad, kanske mer? Vet inte. Längesen är de.. Alltså, jag har dammsugit övervåningen ett flertal gånger, men nu pratar jag nedervåningen där jag bor.
Jag har varken dammat eller dammsugit på en evighet. Blablabla...

Nu måste jag kila, får åka med pappa denna morgon, rätt skönt, fick 40 minuters sovmorgon :D

Ha en underbar dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0