Goddagens friends!

Igår var jag trött, inte så lite heller. Hade fullt sjå med att hålla ögonen öppna.. så jag gick o la mig med kläder och hela köret på kl 18:45. Tänkte egentligen bara läsa en stund men det höll ju förstås inte, tvärslocknade direkt. Vid 1 tiden vaknade jag av värmen så jag klädde av mig och somnade om direkt. Strax före 7 imorse var jag därmed uppe och pigg!
Klockan 8 satte jag mig med skoluppgifterna.. en uppgift är helt klar och dom andra 2 är påbörjade. Tänkte försöka bli klar med dom idag. Borde ju inte va nåt problem!

Jacksson ringde nyss, var längesen ja prata med han och därmed blev jag överlycklig av hans samtal. Tänk att det bara är 1 vecka kvar nu tills vi träffas! Helt fantastiskt overkligt! :D

Ja, mycket mer har jag antagligen inte att förtälja så jag fortsätter plugga! Önskar er en bra dag! :D

Hejdå!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0